Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026 będzie obejmowała następujące profile MUNDUROWE:
UWAGA!!!!
NOWOŚĆ ,
KLASA POLICYJNA POD PATRONATEM MSWiAkfiles/KLASA-POLICYJNA-POD-PATRONATEM-MSWiA-Nasze-liceum-proponuje-ksztacenie-w-klasach-mundurowych-wojskowej-policyjnej-pod-patronatem-Ministerstwa-Spraw-Wewntrznych-i-Administracji-MSWiA-policyjno-.pdf
POLICYJNO-KRYMINALISTYCZNY,
WOJSKOWY I STRAŻY GRANICZNEJ ,
STRAŻACKI Z ZARZĄDZANIEM KRYZYSOWYM
CZYTAJ WIĘCEJ - opisy klas
Zapraszamy także do klas o profilu:
AZJATYCKIM
ARTYSTYCZNO-DZIENNIKARSKIM
PSYCHOLOGICZNO-SPOŁECZNYM
Zapraszamy do obejrzenia naszego spotu prezentującego szczegółowo nasze profie:
FILM PROMOCYJNY
Uwaga! Od roku szkolengo 2025/2026 przedmiotami rozszerzonymi w profilu STRAŻACKIM Z ZARZĄDZANIEM KRYZYSOWYM będą:
język angielski oraz geografia.
FOLDER O SZKOLE:
INFORMATOR
WIRTUALNE DNI OTWARTE
REGULAMIN REKRUTACJI
Próba sprawności fizycznej
Kandydaci do oddziału 1P mundurowa o profilu policyjnym pod patronatem Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji wyłonieni zostaną na podstawie przeprowadzonej próby sprawnościowej.
Uwaga! Próba sprawności fizycznej obowiązuje również uczniów, którzy złożyli podanie do klasy 1P, ale naszej szkoły nie wskazali jako szkoły pierwszego wyboru.
Próba odbędzie się 10 czerwca 2025r. ,godz. 11:00.
Zbiórka kandydatów – sala gimnastyczna MOSIR KATOWICE. Hala Sportowa JÓZEFOWSKA. ul. Józefowska 40 przy XIV Liceum Ogólnokształcącego im. mjr Henryka Sucharskiego w Katowicach.
II termin dla kandydatów, którzy z przyczyn niezależnych od nich nie mogli przystąpić do próby w pierwszym terminie odbędzie się 30 czerwca 2025r , godz. 10.30
Złożenie oświadczenia wraz z podpisem rodzica lub prawnego opiekuna jest równoznaczne z faktem, że stan zdrowia dziecka umożliwia przystąpienie do próby sprawnościowej.
UWAGA !!!
Kandydaci przystępujący do egzaminu próby sprawności fizycznej muszą posiadać odpowiedni strój sportowy oraz obuwie sportowe.
Próba sprawności fizycznej - załącznik
Oświadczenie Rodzica / Opiekuna - załącznik
Orzeczenie lekarskie - załącznik